Páginas

jueves, 20 de enero de 2011

no anem a cap lloc sense el cos...


"Jo sempre vaig tenir cos. I els meus pares també, i els meus germans, així com la gent amb la qual vaig anar al col•legi, o a la universitat. Més tard, en els successius treballs amb els quals em vaig guanyar la vida, només vaig conèixer a individus corporals, per això em xoca que parlem del cos com si es tractés d'una adquisició recent, quan la veritat és que ja en l'antiguitat prehistòrica els nostres avis es relacionaven amb cossos que en lo substancial no eren gaire diferents dels actuals. No obstant això, no hem arribat a convertir aquesta pertinença orgànica en un succés rutinari; de fet, no anem a cap lloc sense el cos..."
(Juan José Millàs, Cuerpo y prótesis) Extret de la sinopsi de Figures de pols



Des d'avuí fins a diumenge (27, 28, 29 i 30 gener 2011) tragantDansa [creacions] representaràn a l'Antic Teatre el seu espectacle Figures de pols
de dijous 27 a dissabte 29 gener, a les 21h
diumenge, 30 gener, a les 20h



FITXA ARTÍSTICA 

Creació i interpretació: Olga Tragant
Acompanyament artístic: Sabine Dahrendorf
Espai sonor: Kiko Barrenengoa
Il·luminació: Manu Martínez
Espai escènic: Jaume Amigó
Vestuari: Lola Amigó

Producció: tragantDansa
Col·laboració (Residència tècnica/Aula oberta): La Caldera
Amb el suport d’ICUB i CONCA

No hay comentarios:

Publicar un comentario